سفارش تبلیغ
صبا ویژن

EMOZIONANTE
 
لینک دوستان

به نام خدا

سلام

شنیده ام روز عاشورا، پس از به شهادت رسیدن امام حسین علیه السلام، حدود چهل نفر از اراذل و اوباش لشکر یزید را فرستادند برای هتک حرمت حرم ثارالله...

این گروه، وحشیانه به سمت خیمه های مولا تاختند اما بعد از مدت کوتاهی، تعداد کمی از آنها مجروح و شکست خورده بازگشتند.. زمانی که علت را از آن حرام زاده ها جویا شدند، گفتند: وقتی به سمت خیمه ها می تاختیم، علی [علیه السلام] را بر در خیمه ها یافتیم که با شمشیر کشیده در انتظارمان بود! بسیاری از ما را به قتل رساند و تعدادی موفق به عقب نشینی شدیم...

شنیده ام این روزها، پس از هتک حرمت حرم شریف حجربن عدی، آن حرام زاده ها تهدید کرده اند که اگر دستشان برسد حرم حضرت زینب سلام الله علیها را هم تخریب می کنند...

گویا دشمنان شما بیشتر از مدعیان محبتتان، برای تحقق امر ظهور عجله دارند...

فکر می کنیم خیلی زحمت می کشیم ته مانده ایمانمان را حفظ می کنیم! خیال می کنیم خیلی هنر است تمام همّتمان در انتظار فرج، در شعر و شاعری و اس ام اس خلاصه شود! خیال می کنیم کارمان خیلی درست است که هرازگاهی دعای فرجی از میان لب هایمان عبور می کند! و لابد قرار است با این دعاهای عهد دست و پاشکسته، به یاوران مخصوص شما ملحق شویم!

چقدر اوضاعمان وخیم است که باید -به قول آیت الله بهجت رحمت الله علیه- بنشینیم دست به دعا شویم که خداوند توفیقمان دهد در روزگار ظهور، تیری به سمتتان پرتاب نکنیم!

چه خوش خیالیم و بی همت و سست و سهل انگار! و در عوض تا دلتان بخواهد مدعی و مدعی و مدعی!

از آن طرف، هرچه ما کم کاری کردیم و می کنیم، دشمنان جبران می کنند... اگر دغدغه امروز ما، بیدار شدن برای یک نماز صبح دو رکعتی است، در عوض دشمنان دارند شبانه روز کار می کنند...

شنیده ام کوچه به کوچه، خانه به خانه به دنبالتان می گردند... شنیده ام هرجا که گمان می کنند شاید روزی، ساعتی از آنجا عبور کنید را بمب گذاری می کنند... گویا آنها به ملاقات شما مشتاق ترند... کار عشّاق را می کنند! .. ناامید هم نمی شوند برخلاف ما که بعد از دوبار دعای فرج خواندن قید انتظار را می زنیم!

اصلا شنیده ام بالای برج شیطانیشان که نزدیک بیت الله الحرام ساخته اند، تک تیرانداز نشانده اند تا هر زمان به خانه خدا تکیه زدید و ندا سر دادید: " بدانید من پسر علی (ع) هستم... بدانید که جدّم حسین (ع) را با لب تشنه به شهادت رساندند..." مجال ندهند!

ظاهرا دشمنان ما، خیلی پیش تر از ما به "یقین" رسیده اند! ما ولی همچنان اندر خم یک کوچه ایم!!

این روزها زمزمه های ظهورتان رساتر شده انگار...

ای کاش مسبب تحقق امر ظهور ما باشیم... ای کاش روزی نرسد که سرافکنده شویم از اینکه دشمنانتان بر ما سبقت جستند! ای کاش اینقدر که سرگشته امور دنیا دور خودمان می چرخیم، کمی هم دغدغه شما رو داشته باشیم...

شنیده ام فرموده اید: "این مردم که دسته دسته برای زیارت به جمکران می آیند هیچ کدام خواهان ما نیستند! هرکس دنبال حوائج شخصی (مادی) خودش است..."

شنیده ام فرموده اید: "این مردم به قدر آب خوردنی ما را نمی خواهند..."

شنیده ام مادرتان حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها فرموده اند: "امام، مانند کعبه است... کعبه به سوی مردم نمی رود بلکه مردم به سوی کعبه می شتابند..."

اما راستش را بخواهید ما در خانه هایمان نشسته ایم و سخت گرفتار امور امروز و فردایمان هستیم البته انتظار هم می کشیم تا شاید روزی درب خانه ما را بزنید و خوشحالمان کنید!

راستش را بخواهید زمانه بدی شده است... اصلا این روزها بیشتر به یادتان هستیم... مدام می گوییم خدا صاحب امر را برساند! خیلی انتظار می کشیم تا بیایید و این زمانه را عوض کنید!

راستش را بخواهید ما گاهی دعا می کنیم اما وقتی خدا پاسخ نمی دهد دیگر اصرار نمی کنیم... لابد صلاح نیست!

راستش را بخواهید ما خودمان محتاج دعاییم!

راستش را بخواهید ما پست تر از آنیم که بشود رویمان حساب باز کرد!

البته اینقدرها هم بی معرفت نیستیم.. خیالاتی هم داریم... ان شاءالله آمدید جبران می کنیم!

گر بیایی خاک پایت سرمه چشمم کنم...

http://asrupload.ir/img/images/400haj.jpg

 


http://media.afsaran.ir/siXI7c_425.jpg

http://www.omidvaran.org/4images/data/media/5/015_ImamHussein_www.IslamicWallpaper.jpg


[ دوشنبه 92/2/16 ] [ 12:26 عصر ] [ آگاهی ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

امکانات وب


بازدید امروز: 73
بازدید دیروز: 57
کل بازدیدها: 568437