شبکه اجتماعی پارسی زبانانپارسی یار

پيام

چراغ جادو
+ ??اعلام شروط جمهوري اسلامي ايران براي ادامه برجام با اروپا از سوي رهبر انقلاب ??3کشور اروپايي در 13-14سال قبل يک بدعهدي بزرگي کردند در مذاکرات هسته اي سال83-84، قول دادند و عمل نکردند، بايد ثابت کنند امروز آن بي صداقتي و بدعهدي آن روز را نخواهند داشت. در دوسال گذشته آمريکا بارها برجام را نقض کرده است و اروپايي ها ساکت مانده اند. اروپا بايد آن سکوت را جبران کند.
??آمريکا قطعنامه‌ي 2231 را نقض کرده است؛ اروپا بايد يک قطعنامه عليه نقض آمريکا، صادر کند. ??اروپا بايد متعهد شود که بحث موشکي و منطقه‌اي جمهوري اسلامي را مطرح نخواهد کرد. ??اروپا بايد با هر گونه تحريم جمهوري اسلامي مقابله کند و مقابل تحريم‌هاي آمريکا صريح بايستد. ??
اروپا بايد فروش کامل نفت ايران را تضمين کند. چنانچه آمريکايي‌ها توانستند به فروش نفت ما ضربه بزنند، بايد بتوانيم آن مقدار نفت که مي‌خواهيم بفروشيم. اروپايي‌ها به‌نحو تضمين‌شده‌اي بايد جبران کنند و نفت ايران را خريداري کنند.
?? بانک‌هاي اروپايي بايد تجارت با جمهوري اسلامي را تضمين کنند. ما با اين سه کشور دعوا نداريم، اما اعتماد نداريم به آن‌ها؛ آن هم متکي است به سابقه‌شان. ??اگر اروپايي‌ها در پاسخگويي به مطالبات ما تعلل کردند، حق ايران براي آغاز فعاليت‌هاي هسته‌اي مخفوظ است. وقتي ديديم برجام فايده‌اي ندارد، يکي از راه‌هايش اين است که برويم سراغ بازيافت فعاليت‌هاي تعطيل‌شده. 97/3/2
چراغ جادو
.: ام فاطمه :.
رتبه 69
27 برگزیده
559 دوست
محفلهای عمومی يا خصوصی جهت فعاليت متمرکز روی موضوعی خاص.
گروه های عضو
.: ام فاطمه :. عضو گروهی نیست
فهرست کاربرانی که پیام های آن ها توسط دبیران مجله پارسی یار در ماه اخیر منتخب شده است.
برگزیدگان مجله ارديبهشت ماه
vertical_align_top