سفارش تبلیغ
صبا ویژن

EMOZIONANTE
 
لینک دوستان

به نام خدا
سلام؛


چرا بعضی کشورهای اسلامی، به بیانیه و اظهار تاسف بسنده می‌کنن؟ خصوصا اونایی که اوضاع و احوال اقتصادیشون، توپه و اراده کنن می‌تونن ابرقدرت‌ها رو به زانو درآرن.
یادتون باشه قبلا گفتم اون توسعه فنی و تکنولوژی‌های عجیب و غریب و ظواهر خیره‌کننده کشورهایی مثل امارات، گولمون نزنه. همه هنر و نهایت افتخار اینا، تکنولوژی عاریتیه که نفت دادن و به منت خریدن و حالا تفرجگاه شرق و غربند در حالی که تمام این شکوهی که می‌بینیم روی چهار پایه متزلزلی استواره که دست از پا خطا کنن، از زیر پاشون می‌کشن!
چون وابسته‌اند. چون بین توسعه و پیشرفت، توسعه رو انتخاب کردن. چون هیچی از خودشون ندارن. صاحب فن و تکنولوژی و علم و هنر نیستن. مستاجرن!
همه دلخوشیشون بیمارستان امریکایی و ماشین اروپایی و تکنولوژی قرضیه. هیچی جز پول ندارن.
اینه که وقتی حروم‌زاده‌ای به نام اسرائیل جنایت می‌کنه، جرات ندارن کاری کنن. ثروتی که باید خرج قوت و پیشرفت جامعه اسلامی میشد، خرج شکم‌های گنده و تفریح و تفرج شده.
این خوک‌های کثیف، صاحب رای و کلامی نیستند.
برای اینه که سر تو لاکشون بردن و فقط گاهی اظهار تاسف می‌کنند!
.............


توجه داریم که حروم‌زاده‌های غاصب دارن تند و تند شهرک‌هاشونو تخلیه می‌کنن در حالی که مردم شریف و مظلوم غزه زیر شدیدترین حملات وحشیانه و جنایت‌های بی‌نظیر هنوز موندن و شهید می‌دن؟
این فرق صاحب‌خونه و دزده. اولی احساس خطر کنه دفاع می‌کنه، دومی فرار می‌کنه!
...........


این روزها حال هممون خیلی بده. اینقدر که از خنده خودمون شرمنده می‌شیم، از غذای گرمی که می‌خوریم، از آسایش و آرامش بچه‌هامون شرمنده میشیم.
5شنبه تو کلاس نویسندگی، مشغول نوشتن بودیم که یهو طبقه بالا شروع کردن به دریل‌کاری. یهو بچه‌ها از جاشون پریدن و موندن که چه اتفاقی افتاده.
شب و روز صدای بمب و خمپاره شنیدن چه حسی داره؟ شب و روز تو وحشت مرگ عزیزان موندن چه حسی داره؟ شب و روز، بی آب، بی برق، بی غذا، بی امکانات پزشکی و بهداشتی، شب و روز تحت جنایت بودن چه حالی داره؟
حالم خیلی بده. مثل همه بی‌قرارم.
اما مطمئنم بیشتر از همه ما قلب صاحب الزمان روحی فداه در فشاره و بعد، قلب رهبران مقاومت خصوصا حضرت آقا.
مطمئنم اونها خیلی بیشتر و شدیدتر از ما درگیر این فجایع هستند و خیلی بیشتر و شدیدتر از ما به خودشون می‌پیچن و خیلی بیشتر و شدیدتر از ما خواهان نابودی کامل رژیم منحوس اسرائیلند.
می‌دونم و مطمئنم و به ذکاوت و هوشیاری رهبران مقاومت ایمان دارم و مطمئنم در وقتی که مناسب‌ترین است، کار رو یکسره خواهند کرد.
تا اون زمان، وظیفه ما همون کاریه که بعد از سقیفه مقداد کرد؛
امیرالمومنین رو دست‌بسته می‌بردند (یه چیزی می‌گیم یه چیزی می‌شنویم) و امام دستور صبر داده بودند. مقداد پیشاپیش مولا عقب‌عقب حرکت می‌کرد و دست بر قبضه شمیر و چشم در چشم ولی خدا منتظر اشاره بود.
همیشه اون چیزی که ما تشخیص می‌دیم و غلیان عواطف به ما تحمیل می‌کند، درست و هوشمندانه نیست. ولایتمداری، یعنی مقداد باشیم. خون دل بخوریم، جان به لبمون برسه، ولی چشممون به فرمان حضرت ولی باشه.
..............


والله والله والله به روشنی می‌بینم اگر چیزی از اجساد پراکنده و گریزان این حروم‌زاده‌ها بمونه، کارشون به جایی می‌رسه که در تمام نقاط جهان، از ترس سنگسار شدن، هویتشونو پنهان کنن.
باید موش‌های کثیف صهیونیست به زندگی زیرزمینی خو بگیرن.
دنیا دیگه جایی برای حروم‌زاده‌ها نداره!

 


[ جمعه 102/7/28 ] [ 7:35 عصر ] [ آگاهی ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

امکانات وب


بازدید امروز: 154
بازدید دیروز: 143
کل بازدیدها: 569911