سفارش تبلیغ
صبا ویژن

EMOZIONANTE
 
لینک دوستان

سلام.

جنایت روشن و بی رحمانه ی رژیم غاصب و بی رحم صهیونیستی در حق مردم بی دفاع و مظلوم غزه و فلسطین را تسلیت می گم و از شدت شرمندگی دیگه نمی دونم چی باید بگم. چطور می شه اسم خودمونو مسلمون بذاریم و در برابر این ظلم آشکار رژیم حیوان منش صهیونیستی سکوت کنیم و صدامون در نیاد. واقعا متاسفم.

وقتی تو با دستای کوجولو و ناخنهای نازکت صورت خودتو خش می ندازی من اینهمه ناراحت می شم. چطور می شه مادری رو دید که فرزند نازنینشو جلوی چشمش از بین می برند و از خشم و بغض نمرد؟

چطور می شه فریادهای کودک بی پناه و وحشتزده ای که والدین عزیزشو از دست داده شنید و سکوت کرد؟

چطور می شه اینهمه وحشی گری رو دید و در کنارش سکوت مرگبار و البته حمایتگر این وحشی گری رو دید و فریاد نزد؟

واقعا متاسفم که اسم من هم مسلمونه. وقتی دولت های مسلمان ساکتند و اعتراضی ندارند و چه بسا با این سکوت حامی این جنایات هستند دیگر چه توقع از دولت های دیگر که تاریخ طویلی در استعمارگری و جنایت دارند و البته همچنان دم از حقوق بشر هم می زنند.

متاسفم و همیشه از خودم می پرسم چرا من نمی تونم کاری کنم و فقط از این غم می سوزم؟

اینجا تمام تماس ها و حتی خطوط اینترنت ما تحت کنترله و حتی دیشب که یه اس ام اس به دوستم زدم که آدرس حسینیه ی شیعیان رم رو ازش بگیرم تا در مراسم شرکت کنم این اس ام اس امروز به دستش رسید و همین وبلاگ هم از صبح تا حالا نشستم تا این مطالب را بنویسم اما هربار صفحه بسته می شه و ارور می ده و نمی شه چیزی نوشت. می خواستم تعدادی عکس هم در همین رابطه بذارم که اگه خدا بخواد و بتونم حتما این کار رو می کنم.....

برای شرکت در انتفاضه ی سنگ اینترنتی در ایران کلیک کن

 

Chi dice ancora che esiste la pace Quando si uccidono i bambini e i loro cari genitori e i vecchi senza peccato in Ghazeh? Dove sono i governi che cercono la pace? dov"è il Salvatore? Fino a quando dobbiamo vedere e sentire e non parliamo niente? Fino a quando aspettiamo che si uccidono i bambini e non diciamo niente? Veramente si pu? dire che noi siamo umani? Davvero no!!!!!0

Per appoggiare Gaza clicca


[ یکشنبه 87/10/8 ] [ 4:41 عصر ] [ آگاهی ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

امکانات وب


بازدید امروز: 117
بازدید دیروز: 110
کل بازدیدها: 570369