سفارش تبلیغ
صبا ویژن

EMOZIONANTE
 
لینک دوستان

به نام خدا
سلام؛

قطعا هیچ‌کس به اندازه خانواده شهدای مدافع امنیت و عزیزانی که این مدت به ناحق کشته شدند، محق نیست و هیچ کس به اندازه این خانواده‌ها داغدار و دلسوخته.
ولی واقعا نمی‌تونم بخشش قاتلین این جنایت‌ها رو هضم کنم.
یه وقت هست کسی رو غیر عمد می‌کشن، یا نه مثلا با یه ضربه‌ی چاقو -که نمونه‌اشو درمورد شهدای امر به معروف داشتیم- بعد خانواده صلاح می‌دونن به هر علتی رضایت بدن و از حقشون بگذرن.
هرچند که بالاخره قتل‌، فساد بزرگیه و کسی که یک بار مرتکب قتل بشه، برای همیشه قاتله و وجودش نگران‌کننده است، اما گاهی همین بخشش‌ها یه نقطه‌ی عطفی میشه برای اصلاح اون شخص.
اما این جنایت‌های اخیر، به نظرم تمام مسیرهای توجیه و گذشت رو مسدود کرده.

نوع قتل آرمان علی‌وردی و روح‌الله عجمیان، چه توجیهی داره؟ این حجم عظیم از درنده‌خویی که فقط به کشتن و حذف کردن طرف مقابلش راضی نمی‌شه و یه انسان رو -صرف نظر از همه اختلاف‌ها، اصن یه موجود زنده رو- اینطوری تکه و پاره می‌کنه، و فیلم می‌گیره و با افتخار منتشر می‌کنه، چه توجیهی داره؟
با همه احترامی که برای خانواده محترم شهدا و حق مطلق و خدشه‌ناپذیرشون قائلم، ولی به نظرم این موجودات وحشتناک اصلا قابل گذشت نیستن و از این حق نباید گذشت.

........................
پ.ن:
1. به عنوان یه آدم معمولی که نه خوبه نه بد، فقط از شنیدن کلیات این جنایت‌ها -نه تمام جزئیات و نه تماشای کلیپ‌ها و عکس‌ها که هرگز تو ظرفیتم نیست- به معنای واقعی کلمه، قالب تهی کردم. این چه "جوگیری" و "خطا"ییه که نمیشه حتی شنید و دیدش؟!
اون ویروس زامبی که یه مدت مد شده بود ازش حرف می‌زدن، همین پیوند نامبارک شیاطین جن و انسه که طرف، بعد از چنین جنایت‌های وحشتناکی، میاد میگه جوگیر شدم! لااقل بگو مست بودم.. جن‌زده شدم.. جوگیر؟!
2. فیلم "ملک سلیمان" رو چندین بار دیدم. اون‌وختا برام قابل هضم نبود این سطح از ارتباط و تلاقی جن و انس. فکر می‌کردم یه خورده اغراق‌آمیزه. اما این روزها چقدر "قَدْ تَبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَی".
3. میگن مردم سال 57 جوگیر شدن ریختن تو خیابونا انقلاب کردن... جوگیری هم عالمی داره‌ها. انگار برق می‌گیره آدمو.
اینم توجیه خوبیه برای مسائلی که عقل زمینی از درکش عاجزه.
اصن صحرای طبس هم یهو جوگیر شد، هواپیماهای امریکایی رو کوبید به هم! بی‌تربیتِ جوزده!
4. از این مدل جنایات فجیع تو سطح شهر نداشتیما. یه عده تو روز روشن بریزن سر یه جوون بی‌دفاع و ریز ریزش کنن. بی هیچ واهمه‌ای. تو روز روشن. فیلم و عکسم بگیرن. یعنی هنوز نرسیده "ظَهَرَ الْفَسَادُ فِی الْبَرِّ وَالْبَحْرِ بِمَا کَسَبَتْ أَیْدِی النَّاسِ"؟
هنوز "أَلَیسَ الصُّبْحُ بِقَرِیبٍ"؟
چه ظرفیتی داریم ما.

همچنان زنده‌ایم!

 


[ شنبه 101/9/12 ] [ 9:27 صبح ] [ آگاهی ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

امکانات وب


بازدید امروز: 92
بازدید دیروز: 110
کل بازدیدها: 570344