سفارش تبلیغ
صبا ویژن

EMOZIONANTE
 
لینک دوستان

به نام خدا


روزهای پر دلهره ای را می گذرانم. با خودم حرف می زنم، دلداری می دهم. مسئولیت بزرگی است؛ زمان و انرژی فرزندانی را در دست دارم که قرار است آینده را به دست بگیرند. نگرانم تا مبادا ساعتی از آن را هدر دهم یا به قدر سر سوزنی از این گنجینه عظیم کم شود.

انگیزه بسیاری دارم و به خود امید می دهم: قلم باید به دست آدم متعهد باشد. چرا چنین افرادی جرأت نوشتن ندارند تا حرف های خوبشان را تقسیم کنند.

به بازار آشفته نشر می اندیشم و آخرین نمایشگاه کتابی که «یازده دقیقه» پائولو کوئلیو را به حراج گذاشته بود.

دلم را محکم می گیرم تا تپش های تندش لرزه به اندامم نیندازد. من باید بتوانم، حتی با همین دلهره ای که لازم است داشته باشم.

 


http://ahvaz.info/wp-content/uploads/2015/08/%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D9%86.jpg


[ شنبه 95/7/24 ] [ 9:23 عصر ] [ آگاهی ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

امکانات وب


بازدید امروز: 65
بازدید دیروز: 156
کل بازدیدها: 568688